سونی اریکسون دابلیو ۸۰۰ای

w800iw800iگوشی جدید کمپانی سونی اریکسون می باشد که دارای 99 گرم وزن 38 مگابایت حافظه بعلاوه ی 512مگابایت کارت حافظه و دوربینی با 2 مگاپیکسل وپیکسل 1632X1224می باشد و جالب تر از همه دارای قابلیت پیشرفته ی واکمن موزیک می باشد.
W800
گوشی جدیدی می‌باشد که در ماه اخیر به بازار ایران عرضه شد. این گوشی در مقایسه با مدلK750 تغییرات جزئی دارد که این تغییرات در ذیل آمده است:
هر دو گوشی دارای باتری،صفحه نمایش مشابه و 2GB حافظه می‌باشند با این تفاوت که W800i دارای یک کارت حافظه ‌512MB می‌باشند که به همراه گوشی تحویل داده می‌شود. دو گوشی تغییرات جزئی با یکدیگر دارند که با عث می‌شوند انتخاب یکی از این دو برای شما مشکل گردد.
تفاوت‌های ظاهری:
مشخصه ی ظاهری اصلی این گوشی رنگ نارنجی ان می باشد و از نظر صفحه کلید کلید های W800 مقداری سفت‌تر ازK750 می‌باشد. تفاوت دیگر W800 این است که دارای هدست‌های استریو می‌باشدوکابل‌های هدستW800 دارای جکی در قسمت میکروفون می‌باشد که شما می‌توانید سوکت هدست را در‌آورده و سوکت هدست انتخابی خود را وارد نمائید و از هدست دلخواه خود استفاده نمائید.
مشخصات واکمن موزیک:
همانند K750، دکمه‌های اختصاصی Play/Pause در سمت چپ و بالای W800 کار شروع و اتمام موسیقی را انجام می‌دهند. این کلیدها هنکامی که صفحه کلید قفل باشند و هدست به گوشی متصل باشد نیز کاری می‌کنند. هنگامی که هدست موجود نباشد نیز می‌توان موسیقی را از طریق بلندگوهای خود گوشی، گوش داد. کیفیت صدا چندان عالی نیست ولی هنگامی که هدست همراه ندارید برای گوش دادن موسیقی مناسب است.
شما هر گاه بخواهید می‌توانید ترک‌های موسیقی را به پلی‌لیست اضافه نمائید ولی هنگامی که شما دستور مرتب کردن ترک‌ها را بر اساس نام خواننده یا نام ترک می‌دهید پس از انتخاب دیگر راهی برای تغییر دستور مرتب کردن ندارید و بایستی مجددا پلی‌لیست را بسازید. پلی‌لیست و فایل‌های موزیک قابلیت ارسال از طریفBluetooth،IR،email یا MMS را نیز دارا می‌باشند.
تنها چیزی که من را نگران می‌کرد این بود که فعال بودن والکمن چه تاثیری بر سرعت سایر فعالیت‌ها هنگامی که موزیک در حال پخش شدن است داردو خوشحال هستم که بگویم برای این مسئله چاره اندیشی خوبی شده است. در واقع تنها هنگامی موزیک متوقف می‌شود که عکسی که توسط دوربین گرفته شده است در حال ذخیره‌شدن باشد و پس از ذخیره شدن،موزیک سریعا به صورت خودکار ادامه می یابد. سرعت منوها و سایر قسمت‌ها هنگامی که موزیک در حال پخش شدن است هیچ گونه تغییری نمی‌کند. در کل تجربه کار با موزیک Sony Ericsson W800 بسیار راضی کننده است.
طراحی جدید دوربین:
قسمت پشت W800 مقدرای با K750 متفاوت است. در ‌K750 از یک پوشش متحرک نسبتا بزرگ برای محافظت و فعال کردن دوربین استفاده شده است. از سوی دیگر در W800 از یک سوئیچ متحرک جالبتر استفاده شده است که مقدار کمی جابجا می‌شود و لنز به اندازه پوشش محافظت کننده درآمده است. این کار باعث شده است که W800 کمی باریکتر شود. حرکت دادن سوئیچ لنز باعث فعال شدن خودکار دوربین می‌شود و چراغی که دور دکمه شاتر روشن می‌شود نشان می‌دهد که دوربین آماده گرفتن عکس می‌باشد.
همانند K750،W800 نیز برای گرفتن عکس باید به صورت افقی قرار گیرد. این کار آنرا شبیه به یک دوربین تمام عیار من‌نماید. دکمه شاتر نیز طوری طراحی شده است که به راحتی در دسترس انگشت دست راست قرار می‌گیرد با فشار دادن دکمه درنیمه را عمل فوکوس مقدماتی صورت می‌گیرد و با طی کردن نیمه دیگر ،عکس گرفته می‌شود.
مزیت‌ها و نتیجه گیری:
هنگامی که شما W800 را روشن می‌کنید منویی برای شما به نمایش درمی‌آید که شما نوع شروع کارتان را انتخاب نمائید. این کار مزایایی دارد ولی به نظر می رسد که این ویژگی در بعضی اوقات باعث ناراحتی استفاده کننده گان می‌شود.
W800
در آزمایش باتری توانایی صحبت تا 10.5ساعت را دارا است و این 45 دقیقه بیش از توانانی ‌K750 می‌باشدو همانطور که می‌دانید توانایی صحبت بیش از 10 ساعت یک امتیاز بسیار عالی می‌باشد. سونی‌اریکسون همینطور عنوان کرده است که W800 توانایی پخش موزیک تا بیش از 30 ساعت را هنگامیکه تلفن خاموش است و با تلفن روشن تا 15 ساعت را دارا است که این نسبت به توانایی این گوشی در زمان صحبت اصلا بعید نیست. در مورد تفاوت دیگر این دو گوشی تم‌های این دو گوشی می‌باشد که همه تم‌هایW800 مرتبط با موزیک می‌باشد و رنگ آنها از نارنجی دیفالت مرتب شده است. تم والکمن جالبتر و تیره‌تر از Equalizer و تمرSound wave می‌باشد. تم چهارم،تکنو،نیز موجود می‌باشد و شما به راحتی می توانید تمهای جدید را از اینترنت دانلود و نصب نمائید.
W800
گوشی عالی است که دارای دوربین و رابط کاربر عالی می‌باشد و برای صحبت در بیش از 10.5 ساعت طراحی شده است و دارای بهترین پخش موزیکی می‌باشد تا به حال دیده شده است. اگر به دنبال گوشی موبایلی با دوربین و پخش موسیقی عالی هستید در حال حاضر چیزی بهتر ازSony Ericsson W800 پیدا نخواهید کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سیدیاسر چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:26 ب.ظ http://syn.blogfa.com

سلام خیلی باحالی راستی قیمت اریکسون دبلیو ۸۰۰ چنده برام میل کن یا تو وبلگم بگذار ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد