نوکیا۱۶۰۰ و۱۱۰۱

دو گوشی جدید مخصوص افرادی طراحی شده اند که برای اولین بار قصد خرید گوشی موبایل را دارند و نیز در راستای استراتژی نوکیا جهت استفاده گسترده از ارتباطات سیار در بازارهای رو به رشد می باشند.

در مراسمی که به همین منظور در محل موزه سینمای تهران برپا شد، این دو گوشی با حضور بیژن خیابانی، مدیر دفتر نوکیا در ایران و ادی مألوف، مدیر کل بخش خاورمیانه و آفریقای شمالی نوکیا به گروهی از خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها معرفی شدند.

گوشی های Nokia 1110 و Nokia 1600 در گروه گوشی های مبتدی نوکیا قرار می گیرند که بر مبنای طرز کار آسان، قیمت مناسب و کیفیت مطلوب ساخته شده اند. با توجه به طراحی زیبا، ویژگی های تکنولوژیک و قیمت مقرون به صرفه انتظار می رود این دو گوشی فروش موبایل در ایران را افزایش دهند.



 

نوکیا 1600


ادی مألوف، مدیر کل نوکیا در خاورمیانه و آفریقا گفت: "گوشی های Nokia 1110 و Nokia 1600 محبوبیت و شهرت نوکیا را به عنوان شرکتی که گوشی هایی با استفاده آسان ارائه می کند، افزایش می دهند و نوکیا را به هدف خود، که استفاده ۳ میلیارد نفراز تلفن همراه در سرتاسر جهان تا سال۲۰۱۰ می باشد، نزدیک تر می کنند.

استراتژی نوکیا، سرعت بخشیدن به رشد مشترکان موبایل در بازارهای بزرگی مثل ایران است، و با ارائه خدمات موبایل با قیمت مناسب به بخش وسیعی از جامعه به سمت این هدف گام بر میدارد. گوشی های Nokia 1110 و Nokia 1600 با این استراتژی سازگارند. یکی از راههایی که نوکیا را قادر می سازد تا هزینه استفاده از موبایل را کاهش دهد، همکاری تنگاتنگ و مداوم با کاربران و سازمان های دولتی مربوطه است.

گوشی های Nokia 1110 و Nokia 1600 دارای نمایشگری جالب با علائم گرافیکی واضح و حروف درشت می باشند. در گوشی Nokia 1110 از صفحه نمایش سیاه-سفید معکوس (مناسب برای هوای آفتابی) و در گوشی Nokia 1600 از صفحه نمایش رنگی (۶۵۵۳۶ رنگ) استفاده شده است. با طراحی منوی جدید، عملکردهای اولیه مانند تنظیم مکالمات و دسترسی به شماره ها و اطلاعات درون حافظه بسیار آسان تر شده است. ویژگیهای جدید دیگر عبارتند از ساعت و زنگ سخنگو که زمان را به زبان محلی اعلام می کند، و حروف بزرگتر که براحتی قابل خواندن می باشد.

هر دو گوشی Nokia 1110 و Nokia 1600 دارای حالتDemo می باشند، یک راهنمای تصویری عملکردهای اولیه گوشی را برای کسانی که اولین بار از موبایل استفاده می کنند، توضیح می دهد. این راهنما به مصرف کنندگان امکان استفاده از بازی های نصب شده بر روی گوشی و یا استفاده از ساعت سخنگو را بدون نیاز به نصبSIM  کارت می دهد.

گوشی های Nokia 1110 و Nokia 1600 علاوه بر زنگهای polyphonic (چند آوایی) و اصوات با کیفیت MP3، مجموعه ای از کاربردهای مدیریت هزینه مانند شارژ مجدد SIM کارت اعتباری (Nokia Prepaid Tracker) دارند تا مصرف کنندگان بتوانند بر مقدار استفاده از موبایل خود نظارت داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد