نوکیاn73

این مدل چند رسانه‌ای، ظاهر فشرده و شیکی و قابلیت‌های عکس برداری منحصر بفردی دارد و از بلندگوهای استریویی با قابلیت 3Dصوتی و یک صفحه تصویر 4/2 اینچی، بهره‌ گرفته است. 

معاونت ارشد بخش ”کامپیوترهای چندرسانه‌ای“ شرکت نوکیا، ”جوها پوتکیرانتا“ (Juha Putkiranta) می‌ گوید: ”مدل N73، همراه ایده ‌آل علاقه ‌مندان به دوربین ‌های دیجیتالی بوده، و به علت فشرده بودن به سادگی قابل حمل است. به علاوه‏ کاربری آن بسیار ساده می‌ باشد. با یک کلیک شما می ‌توانید عکس‌های با کیفیتی گرفته و لذت خود را با دیگران شریک شوید. به علاوه، این مدل قابلیت چند رسانه‌ای بی‌مانندی را در میان سری N نوکیا عرضه می کند.“

با مدل N73 Nokia شما می‌توانید به راحتی عکس برداری کنید. این مدل، دوربین با کیفیت و دیجیتالی 2/3 مگا پیکسلی با قابلیت نوری منحصر بفرد شرکت ”کارل زایس“ را داراست و عکس‌ های 25×20 سانتی می‌گیرد. به خاطر وجود شاتر مکانیکی و قابلیت فوکوس اتوماتیک این مدل عکس‌ها شفاف‌ تر بوده و حتی در نور کم، جزییات کامل را نشان می ‌دهند. بعد از آنکه عکس گرفته یا نوارهای ویدئویی خود را ضبط می ‌کنید، از دیدن آنها بر روی صفحه تصویر 4/2 اینچی مدل N73 لذت خواهید برد.

کاربر با بهره ‌مندی از پست الکترونیکی، فناوری بلوتووث (Bluetooth) یا MMS می‌ تواند عکس‌های خود را با یک کلیک ارسال، ‌از آنها پرینت بگیرد یا آنها را به روی شبکه جهانی اینترنت بفرستد. 

سیستم‌های عکس برداری، زوم کردن و مرور عکس‌ها، موجب کنترل سریع و ذاتی کارکردهای کلیدی دوربین شده‌اند. با نرم‌افزار Xpresstransfer، سازماندهی و انتقال تصاویر و کلیپ‌ های ویدئویی به یک کامپیوتر شخصی همساز، کار ساده‌ای است. کاربر همچنین می تواند عکس‌ های مورد علاقه‌ خود را برای پرینت آنی بوسیله نرم‌ افزار Xpressprint انتخاب کند.

مدل N73 مجموعه‌ای از نیازهای روزانه کاربر را در اندازه ای فشرده برآورده می کند. این وسیله دارای فناوری 3G بوده یا مجهز به شبکه‌های EDGE/GSM می‌ باشد. کاربری‌ Nokia N73 همانند قابلیت ‌های یک کامپیوتر چند رسانه‌ای قدرتمند است که مجهز به یک نرم ‌افزار نسخه سوم S60 می ‌باشد.

طرفداران موسیقی می ‌توانند از دستگاه پخش موسیقی دیجیتال Nokia N73 بهره ‌مند شده یا روی موج FM رادیو گوش دهند یا به سادگی قابلیت ‌های این مدل همانند پست الکترونیکی، کاربرد های نرم‌ افزاری office، هماهنگ‌ سازی با کامپیوتر شخصی همساز و جستجو در اینترنت را (با یک نقشه کوچک) تجربه کنند.

کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از دوربین VGA که تماس‌های تصویری – ویدئویی را میسر می ‌سازد، ببینید به چه کسی زنگ می‌ زنید و یا چه کسی با شما تماس می ‌گیرد.

انتظار می‌ رود مدل N73 از ماه ژوئیه سال 2006 در سه طرح رنگی ترکیبی زیبا در اختیار همگان قرار گیرد. این رنگ‌ها عبارتند از خاکستری نقره‌ای/آلویی، سفید یخچالی/قرمز و سفید یخچالی/قهوه‌

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:29 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید. انصافا تخصصی ترین جامع ترین و به روز ترین سایتی هست که تا به حال دیده ام. (مخصوصا در این زمینه که فقدان اطلاعات و ضعیف بودن مطالب در سایت های مرتبط بیداد میکند) فوق العاده است. امیدوارم همینطور با انرژی ادامه دهید. مطمئن باشید که صاحب یک سایت پر بیننده هستیدو مخاطبین بسیاری دارید که بطور روزانه مطالب شما را دنبال میکنند(یکیش خود من). با تشکر و امتنان....کامیاب و بهروز باشید

شاهرخ چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ق.ظ http://xpsoft.blogsky.com/

سلام
من لینک شما رو گذاشتم وبلاگ حوبی دارین امیدوارم شما هم لینک منو بزارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد