گوشی سونی اریکسون خود را وب کم کنید

برای بزرگنمایی کلیک کنید

اشاره:

از وقتی گوشی های جدید بازار امدند روز به روز بر قابلیت های ان اضافه می شود،دوربین-پلیر-و....

حالا یک کاربرد جدید را هم به ان ها اضافه بنمایید;وب کم!

شما با این برنامه می تونید اکثر گوشی های دوربین دار سونی اریکسون رو به وب کم تبدیل کنید

--گوشی های ساپورت شونده توسط این برنامه: T610, T630, K500, S700, k700, K750, W800, Z600, Z1010.

-- ابتدا موبایل خود را به کامپیوتر با استفاده از کابل یا بلوتوث ،ارتباط دهید و سپس از داخل فولدور ،برنامه ی se webcam.exe

را اجرا کنید

 

دنبالک ها:

+دانلود(۸۰۰kb-ziped)

+توجه:برای دانلود بر روی نماد+ لینک بالا کلیک راست و save target asرا برگزینید

+منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
آراد یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:26 ب.ظ http://pastou.blogsky.com

بابااااااااااااااااااااااااااااا
پس زد ۵۲۰ آی چی بایه اینم برنامه بذارید دیگهه

پژمان چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام من این برنامه رو نصب کردم ولی فقط می تونم باهاش عکس بگیرم لطفا نحوه ی گرفتن فیلم را برایم ایمیل کن. ممنون...

امیر جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:04 ب.ظ

من نمی تونم باهاش کار کنم ممنون میشم برام توضیح بدی چطوری باهاش کار کنم

peiman چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:09 ب.ظ

salam man namitavanam bahash kar konam
موبایل من k750

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد