فهمیدن جزئیات نرم افزاری گوشی های سونی اریکسون

 این اسکرین شات مربوط به ورژن قدیمی است

اشاره:برای فهمیدن جزئیات نرم افزاری مانند firm ware version-cid version-imei nomber-color-and more detalis گوشی های سونی اریکسون به نرم افزار davinci clinetنیاز مندید.کاربرد  دانستن جزئیات نرم افزاری به هنگام اپگرید کردن یا فلاش کردن یا ایجاد تغییرات نرم افزاری گوشی بر می گردد

راهنما: ابتدا کابل گوشی تان را فقط به کامپیوتر وصل کنید سپس برنامه را اجرا کنید ودر همون صفحه اصلی برنامه گزینه READ CID data / Test cable رو انتخاب کنید در حالی که دکمه ی cرا نگه داشته اید کابل را به گوشی وصل کنید(گوشی باید خاموش باشد)اطلاعات رو بهتون می ده.

 

دنبالک ها:

+دانلود نسخه ی ۱۶.۴(اخرین ورژن)

+توجه:برای دانلود بر روی نماد+ لینک بالا کلیک راست و save target asرا برگزینید

+پس از اتمام دانلود  فایل دانلود شده :

الف)مطمئن شوید که برنامه ی winrarبر کامپیوتر شما نصب شده

ب)سپس بر روی فایل کلیک راست extract asرا برگزینیدok را بزنید.

+سایت اصلی نرم افزار

+منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.1pezeshk.com

سلام ، از انجایی که خودم گوشی سونی اریکسون دارم ، مطالب وبلاگتان خیلی به دردم می‌خوره ، ممنون. لینکتان کردم.

امیر پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ب.ظ http://http//nimro1.blogfa.com

سلام
مطالب جالبی دارید منk750i دارم و دو تا مشکل
۱*نمیدونم چه جوری عکسهای روی خافظه را ببینم ویا ان را روی کامپیوتر بریزم
۲*نمیدانم چگونه در موبایلم بازی بگذارم
البته من دفترچه راهنما را دانلود کردم ولی چیزی توش نبود
وچون اینجا یک سایت تخصصی است با شما مشکلم را در میان کذاشتم
ایمیلم:ahmadm_1370@yahoo.com
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد