نوکیا 8800 Sirocco

نوکیا گوشی ۸۸۰۰،ادیشن Sirocco(گردباد)رو معرفی کرد از تفاوت ان با نوع ۸۸۰۰معمولی به طراحی زیباتر و امکانات بیشتر و بهتر گوشی می توان اشاره کرد .

تفاوت ها با نوکیا۸۸۰۰:

+امکان اضافه کردن کارت مموری microSD

+بلوتوث ورژن۲

+دوربین۲مگاپیکسل

+صدای بهتر

+۱۲۸ مگابایت حافظه ی داخلی

+طراحی زیباتر

 

دنبالک ها:

+مقایسه ی کامل فنی بین دو گوشی نوکیا ۸۸۰۰ و نوکیا 8800 Sirocco

+منبع

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:45 ب.ظ

۱-پیمان عزیز وبلاگی با بار فنی وعلمی خوبی داری بهت تبریک میگم.دوست عزیز یک سوال داشتم که امیدوارم در وبلاگت مرا راهنمایی بکنی.من یک موبایل نوکیا6020 دارم ایا میتوانم بدون باز کردن پشت گوشی و بدون وصل کردن چیزی به کامپیو ترم(ازلحاظ سخت افزاری) گوشی و کامپیوتر را با هم ارتباط داد.درضمن من از برنامه MOBILedit! استفاده میکنم.
۲-لطفا اگر میشود اصلا درباره وصل کردن موبایل به کامپیوتر
و انواع راههای اتصال موبایل به کامپیوتر و نام قطعاتی که برای این کار لازم است و نحوه این کار را توضیح بدهید ممنون میشوم.بنده تو این کار گاو تشریف دارم امیدوارم شما بنده را کمک بفرمایید.متشکرم.

بابک پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:46 ب.ظ http://alikhiave@yahoo.com

۱-پیمان عزیز وبلاگی با بار فنی وعلمی خوبی داری بهت تبریک میگم.دوست عزیز یک سوال داشتم که امیدوارم در وبلاگت مرا راهنمایی بکنی.من یک موبایل نوکیا6020 دارم ایا میتوانم بدون باز کردن پشت گوشی و بدون وصل کردن چیزی به کامپیو ترم(ازلحاظ سخت افزاری) گوشی و کامپیوتر را با هم ارتباط داد.درضمن من از برنامه MOBILedit! استفاده میکنم.
۲-لطفا اگر میشود اصلا درباره وصل کردن موبایل به کامپیوتر
و انواع راههای اتصال موبایل به کامپیوتر و نام قطعاتی که برای این کار لازم است و نحوه این کار را توضیح بدهید ممنون میشوم.بنده تو این کار گاو تشریف دارم امیدوارم شما بنده را کمک بفرمایید.متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد