سیاست های سونی و سونی اریکسون (قسمت اول)

 

تلفیق ادوات و تکنولوژی های دیجیتالی چند رسانه ای:

سونی اریکسون برای به کاربردن تکنولوژی جدید و ناب بر روی گوشی های موبایل خود بسیار ایده ال عمل می کند.سونی اریکسون برندی است که هر چند وقت یکبار یک ایده و سوپرایز ارائه می کند.

بدون شک شما با واکمن های محبوب سونی اشنا هستید که در مدت ها قبل بسیار محبوب بودند اما با منسوخ شدن نوار کاست کم کم از محبوبیت ان ها کم شد.اما سونی با یک مدیریت عالی هم محبوبیت واکمن را حفظ کرد و هم محبوبیت ام پی تری پلیرها و هم گوشی موبایل خود را!می پرسید چگونه؟سونی اریکسون که از افزایش رویکرد افراد به دستگاه های چند منظوره چند رسانه ای اطلاع داشت با یک اقدام عجیب لقب واکمن (walkman)را به گوشی های که مخصوص این سری ساخته بود داد. و گفت که کیفیت و امکانات بسیار بالا در پخش موسیقی خاصیت این سری از گوشی های موبایل است و به همه ثابت کرد غیرممکن غیرممکنه!!!و با تبلیغات زیاد و استفاده از شهرت واکمن توانست به یک موفقیت بسیار بزگ دست پیداکنه.و گوشی موبایل و پخش کننده موسیقی رو به توازن برسونه.

خوب شما شاید نام دوربین های محبوب سایبر شات را شنیده اید پرفروشترین دوربین دیجیتالی در این روز ها،کیفیت بسیار بالا و امکانات متمایز و بی نظیر و کامل،سونی این بار نیز مثل قبل با هدف یکپارچه سازی ادوات دیجیتالی چند رسانه ای و به توازن رسیدن ان ها لقب سایبر شات(sybershot)را به گوشی های خود دادو مثل قبل با استفاده از تبلیغات بسیار این گوشی ها رو با نام سایبر شات تلفیق داد وتوانست این بار دوربین عکاسی رو با گوشی موبایل به توازن برسونه.

خوب از تکنولوژی های سایبرشات و واکمن گذشتیم که حالا همه به صورت مستقل ارائه میشه هم به صورت دستگاه های یک پارچه ی ادوات دیجیتالی چند رسانه ای!!!

خوب حالا بگذارید اشاره ای هم به تلویزیون های وگا ساخت سونی بیندازیم،کیفیت بی همتا و استثنایی و مجموعه ی از کلکسیون امکانات با عث شد به پرفروش ترین و موفق ترین تلویزیون تاریخ تبدیل بشه،اما سونی اریکسون وعده داده در اینده ی بسیار نزدیک با ارائه سری وگا ،کیفیت تصویری منحصر بفرد و امکان دیدن تلویزیون رو فراهم کنه!!.

سری بعدی سونی اریکسون pspکنسول دستی پلی استیشن سونی یعنی حداکثر تفریح و سرگرمی و تجربه ی بازی با کیفیت و امکانات بسیار بالا.

خوب تجربه ی موسیقی با سری واکمن و تجربه ی عکاسی با سری سایبر شات و تجربه ی تلویزیون با سری وگا و تجربه بازی و سرگرمی با سری pspوتجربه ی همه ی این ها با با گوشی موبایل!.

برداشت:

سونی اریکسون برندی است که همیشه ایدهی جدیدی رو می کند و ادوات چند رسانه ی را به یک دیگر تلفیق میدهد.

 

دنبالک ها:

+منبع

ادامه دارد...

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام آقا پیمان٬ می خواستم از مطالب مفیدی که تو بلاگت می ذاری تشکر کنم٬که ما را از سرچ کردن بی نیاز می کنه.میشه لطف کنید و یه کم راجع به معایب و مزایای نوکیا ان ۷۱ تو بلاگتون بنویسید. مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد