چند تا عکس از گوشی خودم sony ericsson w700

 

+منبع(این عکسارو خودم گرفتم - گوشیمو حال کردید!)

نظرات 4 + ارسال نظر
پگاه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام
وبلاگت واقعا عالی و مفیده . من یه سوال دارم ! به نظر شما الان بهترین گوشی تو بازار در حدود قیمت ۳۰۰ تا۳۵۰ چیه؟
خیلی از n90 نوکیا خوشم اومد ولی بعد فهمیدمویبره نداره!؟

م ذ پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ق.ظ http://bruce-lee.blogfa.com

سلام خدمت شما دوست عزیز
از اینکه از وبلاگ بروس لی بازدید کرده و نظر دادید سپاسگذارم.
علاقه شما به مرحوم بروس لی قابل ستایشه و بنده نیز تا جایی که برام مقدور باشه این وبلاگ را با مطالبی مفید به روز می کنم...
از وبلاگ شما نیز نهایت استفاده را بردم.

موفق باشید
در پناه حق ....

[ بدون نام ] جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ب.ظ http://u-me.blogsky.com

salam.mer30 az weblogeton.mishe khahesh konam 1 davat name baraye man dar "parsspace"
beferstid?
mamnun misham.

saeed دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ق.ظ

سلام
آقا یه لطفی کن راجع به این w700هم کلی مطلب بنویس
اخه هیجا راجع بهش نمینویسن
مخصوصا راجع به فرق دوربین و قابلیتهاش باw800وk750و
w810خیلی ممنونم
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد