نوکیا ان۷۰

 



 
Nokia N70 علاوه بر امکانات تلفن های هوشمند دارای یک دوربین دو مگاپیکسلی و یک دوربین مجزای فلاش دار برای تماس های ویدیویی است. از نکات جالب دیگر این مدل، امکان پخش موزیک به صورت دیجیتال و امکانات صوتی استریوی آن می باشد.

زولت منسی، مدیر بخش مولتی مدیا در خاورمیانه و آفریقا در این زمینه می گوید: "ما افتخار داریم که دومین گوشی را از مجموعه حرفه ای Nokia Nseries به بازار معرفی می کنیم."

وی افزود " Nokia N70 یک نمونه بسیار عالی از مجموعه Nokia Nseries می باشد که مانند دیگر مدلهای این مجموعه، از آخرین تکنولوژی و امکانات گسترده چند رسانه ای درشکلی زیبا و جذاب بهره می برد. قابلیت عکاسی عالی و راحت ، ذخیره عکسهای پر کیفیت به طرز اتوماتیک، پخش موسیقی، خواندن و نوشتن email و جستجوی وب سایت های مورد علاقه، Nokia N70 را تبدیل به یک کامپیوتر مولتی مدیای واقعی کرده است."

با طراحی مبتکرانه کشوئی، دوربین دو مگاپیکسلی که در سمت صفحه کلید Nokia N70 تعبیه شده است سریعا و به سادگی فعال می شود. درعین حال برای سهولت استفاده و جلوگیری از لرزش دست در هنگام عکاسی، یک دگمه اختصاصی شاتر نیز در نظر گرفته شده است. با توجه به فلاش مناسب، زوم دیجیتال ۲۰ برابر و امکانات گسترده تصویری، عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای با Nokia N70 در هر زمان و هر مکان میسر می باشد. به علاوه، عکسها و فیلمهایی را که با این گوشی گرفته شده است را می توان از طریق email و تکنولوژی Bluetooth مستقیما با دیگران رد و بدل کرد.

به کمک برنامه Nokia Xpress Transfer، میتوان کلیه فیلم ها و عکسهایی که با Nokia N70 گرفته شده اند را به کامپیوتر شخصی منتقل کرد. همچنین بسته بندی Nokia N70 شامل برنامه Adobe Photoshop Album Starter Edition 3.0 می باشد که به مصرف کننده این امکان را میدهد تا بسادگی عکس های خود را بر روی کامپیوتر شخصی ثبت،ویرایش، اصلاح و یا با دیگران تبادل نماید. دیگر برنامه ضمیمه Nokia Lifeblog می باشد که بصورت اتوماتیک تصاویر، پیغام های نوشتاری و مولتی مدیا رابر حسب تاریخ طبقه بندی و مرتب می کند. به این ترتیب جستجو، پیدا کردن و تبادل آن ها بسیار ساده تر می شود.

با قابلیت های تلفن هوشمند Nokia N70 میتوان فایل های متعددی به email ضمیمه کرد، به جستجو در اینترنت پرداخت، فیلم ویدئویی ضبط کرد و از سایر ویژگیهای 3G مانند مکالمه ویدئویی دو طرفه و تبادل ویدئو استفاده کرد. مصرف کنندگان با ابزار مخصوص email می توانند براحتی email مورد نظر خود را در گوشی تنظیم و راه اندازی کنند. سپس گوشی، با دریافت هر email جدید، مصرف کننده را از آن مطلع می سازد و درصورت تمایل می توان با اتصال به اینترنت آنرا دریافت کرد. Nokia N70 همچنین با برنامه ضد ویروس Symantec Mobile Security و Firewall  سازگار است.

امکاناتی مانند پخش پر کیفیت موسیقی و رادیوی FM مجهز به رادیو تصویری، Nokia N70 را تبدیل به یک پخش صوت جیبی فوق العاده می کنند. به علاوه در صورت تمایل می توان با اضافه کردن Nokia Music Pack کیفیت صوتی
گوشی را یک مرحله ارتقا داد. به این ترتیب مصرف کنندگان می توانند فایلهای  موسیقی را از کامپیوتر به گوشی انتقال داده و به کمک یک headphone معمولی به شکل استریو
ازگوش دادن به آن لذت ببرند. مصرف کنندگان حتی می توانند برای ضبط یا شنیدن موسیقی Nokia N70 را به سیستم های استریوی خانگی نیز متصل کنند.

Nokia N70 جزو اولین گوشی های نوکیاست که لیست خرید Catalogs Client دارد. این لیست امکان آشنایی سریع، آزمایش، download و سفارش خدمات و وسایل جانبی Nokia N70 را از کاربرها و یا فروشندگان ثالث فراهم میکند.

فهرست کاملی از ویژگیهای N70 را می‌توانید در نشانی www.nokia.com/N70 ببینید.

درباره Nokia Nseries
Nokia Nseries طراحی شده اند تا امکاناتی مثل اطلاع رسانی، فیلم برداری، بازی و سرگرمی و امکانات صوتی مرغوب را به نحو احسنت در یک محصول جمع آوری کنند. گوشی های Nokia Nseries مجموعه ای از محصولات چندرسانه ای (Multimedia) با کیفیت بالا می باشند که با ایجاد یک رده ی کاملا جدید از گوشی های موبایل به مصرف کنندگان خود تجربه های بی نظیری ارائه می کنند. Nokia Nseries با طراحی های جذاب و استفاده آسان به مصرف کنندگان خود این امکان را می دهند که در ضمن برقراری ارتباط و دسترسی سریع به اطلاعات، از بازی و سرگرمی های جالب و امکانات بی نظیر عکاسی و فیلمبرداری استفاده کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
خان دایی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام
سایت رو دیده البته بچه به داییش میره اینو از قدیم گفتن !
من خودم سایت دارم بعدا بهت میگم
دایی جان
ناپلئون

احسان یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.Far30.org

سلام عزیز.
چرا وبلاگ؟
اگه حال کردی بگو یک انجمن تو سایتمون برات درست میکنم اونجا مطلب بذار.
خیلی راحت تره.
به ما هم کمک میکنی.
امیدوارم ببینمت.
آدرس انجمن: www.Far30.org

موفق باشی.
بای...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد